jahaja :)

jaha, här har man inte klottrat på länge. dags att skriva lite då kanske. :) jag bara jobbar och jobbar hela dagarna eller jobbar, jag gör ju inte så värst mycke är lite sällskap men ibland blire fullt upp när det kommer mycke kunder. Imorn börjar Elitserien i speedway också det får man ju kolla på då jonas ska ju köra istället för ante som fortf är skadad. ska försöka ta mig in till thuns under veckans gång också och hitta en väst till mig :)..

På onsdag börjar våran Tokrea på jobbet då är det bara och shoppa! jag och frank kommer att ha fullt ös där onsdag till söndag. Det är bra de :) Nästa tisdag ska jag ta och åka med pappa och jonas till kumla för då är det borta match och då tänkte jag ta och träffa hanna när jag kan lixom :)

nej nu har jag inte mycke mera att skriva så det så, hejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0