regn regn och åter regn

Regn kaos i norra uppland, se upp allihopa ta skydd använd paraply!

idag har jag varit i skolan, fick reda på att jag skulle göra muntligt nationella prov i engelska, och då var jag inte så glad längre. Jag sa då att hon lika bra kunde sätta ig med än gång så jag slapp att göra skiten, men nej jag skulle försöka, och det skulle jag ju inte ha gjort. För jag pratade ingen engelska alls, jag svarade bara yes och no, eller så pratade jag på svenska så där är det ju IG direkt :) haha, men vad kunde jag förvänta mig då det känns så jävla töntigt att sitta och försöka prata engelska med en svensk person när jag lika bra kan prata svenska. så de så.

Min mamma har beställt två par skor till mig också ett par sandaletter och ett par pumps, skit snygga båda två fast får vell se hur snygga dom är irl. Hoppas dom blir bra :)

Tack och hej leverpastej

Kommentarer
>> Lellan

Haha smart Emma! :) Åh, jag vill också köpa mig nya skor.. (A)

2008-04-08 @ 16:35:49
BLOGG>> http://Theresemessing.blogg.se

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0