sömn strax

jag har fått mina skor jag beställde fast det ena paret var för små så dom ska jag skicka tillbaka och få en storlek större. jag bara älskar båda paren längtar tills dom andra kommer tillbaka :) och så längtar jag tills det blir varmt ute så jag kan börja använda dom det är ju sommarskor :)

tog ur mitt jävla löshår i torsdags med, vart så jävla less på det och mitt egna hår hade ju tovat ihop sig så mycke i botten så det var nog dags att ta ut det. :) det gick ju iaf bra att få ut det utan någe speciellt borttagningsmedel, jag bara slet bort det :) Nu känns det så jävla skönt.. :P får vell se, jag kommer vell vilja sätta i det igen om ett tag.

juste jag har ju äver övningskört idag, hemmifrån mig till häverödalsaffärn, mamma skulle handla sen därifrån upp till speedwaybanan, gick jävligt bra, fast jag var lite förbannad för det va en biljävel som låg i arslet på mig. vilka idioter det finns, men men idag kändes det iaf bättre än någonsin, det kändes helt naturligt att köra iväg och så tänkte inte ens på det som jag brukar ja bara körde så nu sitter det lixom i mig hur jag ska göra. Det är väldigt bra :)
Och mina föräldrar som sa att jag aldrig kommer få mig ett körkort, dom ska allt få se :) Jag måste ju cokså läsa i körkortsboken måste börja någon gång, för jag vill verkligen inte kugga när jag ska ta körkort då känner jag mig misslyckad då kommer jag säkert inte vilja göra om det jag kommer bara ge upp, jag vet ju hur jag är hopplös. :p

nej nu ska jag snart kolla på en film sen sova hela natten lång tills det blir morgon, sen får man vell se om jag kanske får köra lite volvo imorn med då, man kan ju alltid hoppas för min skulle iaf :) Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0