Torsdag

denna vecka har vi varit i skolan, haft estetiskvecka och vi syr. idag blev marre färdig med tröjan till armani och en bädd till honom. jag håller på förfullt med min jacka. men jag är ju snart klar med den, bara dragkedja och fodret kvar sen så imorn blir den klar :) så snygg tycker jag iaf . :P

jahapp vad har man gjort dom här dagarna då, jo i fredags då festade vi marre var riktigt jävla full. hon kunde knappt stå på benen. :) lördags då vila vi mest hela dagen. sen har det inte hänt så mycke roligt . förutom igår då va jag in och piercade mig :) sen har jag bara sytt och sytt och gjort halsband m.m. det har vart ganska rolig vecka iaf :) Nästa vecka blir det jobba igen då :) har ju pratat med min mentor också det är helt lugnt att jag kan vara ledig i sommar när jag och Therese åker till Thailand :) ska bli så skönt efter att ha jobbat ett helt sommarlov .

Hejs.


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0