:)

halloj precis satt mig framför datorn nu hanna har precis åkt till jobbet.
så nu får jag sitta här et tag då och roa mig annars har jag ju alltid hannas
nintendo DS som man aldrig vill sluta spela när man väl börjat :)

igår kom hanna hem vid tjugo i åtta ungefär, då åkte vi och handlade på Ica.
för att vi ville ha varma mackor och glass och massa grejor, så jag fick ju
lossas som att det var jag som handlade jag fick scana allting och dra kort
och massa skit. Det va ju kul iaf :) sen åkte vi hem och gjorde varma mackor
jag ville ju ha en orginal varm macka med bara ost och skinka på,
medans hanna hon hade senap, ost och skinka på en.
Och på en tomatpuré och oregano, ost och skinka smakade som pizza. :)
Sen kollade vi lite på tv, och fick senare för oss att sjunga lite Singstar :)
sen vart vi trötta och skulle lägga oss runt halv tolv nån gång. men,
när vi hade lagt oss och skulle precis sova
så vart vi jätte pigga båda två låg och pratade gamla minnen och garvade ihäl oss.
och så satt vi och spelade spel hanna på nintendot och jag satt på min mobil och lirade
fotboll jag var självaste David Beckham :D det gick ju halvdant. :P


idag har vi bara slappat hela dagen legat hemma och mosat framför tvn.
sådant trist väder idag man vill ju knappt gå ut på balkongen och röka ..

Marre har fixat en ny design till min blogg jag vill komma in på msn så hon kan skicka
så jag får se hur den ser ut. Men Msn vill inte just nu :/ 

ikväll när hanna kommer hem blire varma mackor igen .. Och så ska vi nog färga min 
Hemska utväxt. :D Så då lär vi få vara vakna länge inatt med eftersom det tar väldigt lång
tid för mitt hår att torka, och jag hatar att sova med blött hår för då står det åt alla håll imorn. 

Hej så länge !

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0