Målande :)

Jahaja ännu en ny dag i denna värld, idag har ju hanna och jag varit hundvakt åt björnen Baloo.
Och när vi skulle ut och gå med honom så fick han tokryck efter att han hade bajjat, han skulle hoppa och leka. bushund.  Sen åkte vi och slipade en stol på hannas jobb som hon sedan skulle betsa till samma fär som ett skrivbord. Men det hela slutade med att hon fick färg på golvet ganska mycket dessutom. och ingen lacknafta hade vi så kunde ju inte ta bort färger så hanna började slipa golvet så nu har hon precis lackat golvet haha, hon passar på med allt på en ända gång. Pratade med min mamma idag också, sa åt henne att tjata på jonas så att han kan hämta mig här i örebro på söndag så jag slipper åka den där jävla tråkiga bussjäveln. Vill inte att  lovet ska vara slut nästa vecka för då måste jag ju vara i skolan en hel vecka, eller skola och skola vi ska ju åka på någon jävla kyrka och skit , Måste ha slöja för att man inte får visa håret det låter ju rätt snyggt. :P

Nej nu ska jag kolla på tv kanske dricka te och ta en smörgås. :)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0