Tisdag

Äntligen har Marielle hjälpt mig att skaffa en blogg, de var ju trevligt. :)
Första inlägget wooho :D

Har varit i skolan idag jobbat ett helt kapitel i matte på ca 2timmar :) Good"!
Marre, Frida, Frican och jag har fikat på blixtens också idag,
sen gick vi och gymmade ett 45minuter få svettigt pass, lite överdrivet bara.

Just nu väntar jag på att maten ska bli klar men min mamma är så ikkesnabb att laga mat.
Får vell se om jag kanske åker upp till Sofie ett tag senare och snackar lite :)

3 DAGAR KVAR! Amazing

Och jag har börjar packa min väska för på Fredag 18.10 avgår min buss till örebro,
då ska jag äntligen få träffa min älskade Hanna, som jag inte träffat sen i november
typ eller oktober kommer inte ihåg, väldigt länge sedan iaf! :) Love!
image1

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0