kommer inte bara på en rubrik

återigen ett inlägg som är sent, det var länge sen jag skrev haha. Har ju inget internet hemma ännu vet inte alls när det kommer att funktionera igen :/ så jag får passa på att skriva när jag är hos någon :)

jag har ju iaf slagit nytt rekord på bowlingen, i tisdags fick 149 wiie :D fan vad jag är bra, jaja under tiden jag inte skrivit har jag vell inte gjort så mycke, haft körlektioner som vanligt och i torsdags körde jag Gillinge och det var jätte kul :)

i helgen har jag inte gjort så mycke har varit aldelles ensam hemma så har fått laga mat alddeles själv :D gud vad jag är bra .. Har spelat alfapet också med tessan hennes mamma och wåge :) jag kom sisst så det var ju inte så kul . hehe
sen träffade jag sanna senare på lördagen då drog vi till Farsan's och det  vart ju kul =)

Nu sitter jag hemma hos marielle hon och kenta städar och jag snodde datorn, ååh ikväll kommer nya avsnitt av andra avenyn :D

hejsvejs! lingonfejs




Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0