snö?!

Vem bor i en annanasdjupt i det blå? SVAMPBOB FYRKANT.

Det har jag haft i huvudet
hela dagen har aldrig hört vad dom sjungt förut förens idag när Frican berättade att dom sjöng så, så vi har sjungit hela dagen :) haha vi var iskolan idag  kom dit till klockan halv tio typ, och Tobias våran sliskiga matte lärare frågade oss om  vi skulle komma nu och jobba, då sa jag lite kaxigt - Ja, vi kommer när vi vill! då vart han stum :)

Igår sov jag hos marielle, satte på Desperat housewives  första säsongen  och nu är det ju bara för bra måste fortsätta att kolla på det :) Ska  ju till Marielle ikväll också efter bowlingen så lär vell kanske kolla på det ikväll med :)

Juste snön har även kommit och det är ju mindre roligt. hatar när det är  såhär lite snö man kan inte åka pulka :(  plus att det är kallt och jävligt,  inte kul! Jag och Lellan var ute och rökte sen när vi skulle gå in så vem  slår på arslet?!  JO Emma Messing, Benen  stod åt två olika håll. :D hahaha...

Idag fick jag reda pånågonting tragiskt, Mamma ringde mig för ca en timme sedan, och berättade att det hänt en sak. MorfarÅke  min  gammel morfar gick bort inatt han somnade bara in men har var ju väldigt gammal så han har ju gjort sitt han dog iaf lyckligt, och inte utav någon hemsk sjukdom eller så. :) Nu hoppas jag verkligen att jag klarar mitt  körkort för MorfarÅke hoppades verkligen att jag skulle göra det, det var det han sa till mamma sist dom  pratade med varandra.
'
Jaja, sådant som händer iaf  ikväll ska jag göra massor med strikar på bowlinge, hoppas jag :)

Nej vi hörs hejsvejs!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0