snön faller och ger sig ej!

fan fan fan. Vad jag hatar snön ... det är kallt man kan få snö i skorna och usch man vill inte ens gå utanför dörren. :(

I torsdags slog jag iaf nytt rekord på bowlinge :) äntligen sen väntade jag på bussen åkte hem till marielle för att sova där, kollade två avsnitt av Desperat houswifes, sen bestämde vi att vi inte orkade gå upp till skolan på fredagen så vi låg hemma hos marielle och slappade tills hon skulle jobba klockan halv ett. då åkte jag hem kollade två avsnitt av prison break sen duscha sen åkte jag till Marres jobb med fika :) sen snöade det bara hela tiden! :(


jaja, har jobbat idag och det första man ser på morgonen är typ 5 dm snö!! Mamma och pappa höll på och skottade infarten så fick stå ute och vänta på att dom var klara så någon kunde skjusa mig till jobbet, snön hade då omvandlats till hagel och jag höll på att frysa ihjäl. ett sånt ögonblick man bara ber till gud att man vill ha ett varmt bad. Iaf på jobbet gick det bra, Marre ringde och va skitförbannad för att dom hade plogat så hennes bil var instängd. Hehe


får vell se vad vi hittar på ikväll jag ska hem senare och äta tacos iaf :D jag vill ju göra något kul med det är snöstorm och isbjörnar ute så det blir kanske lite svårt, men vem vet :)


 

hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0