rubrik

jaha, skulle skriva blogg igår, men då upptäckte jag att internet inte funktionerade hemma hos mig så det blev inget med det, så jag får vell skriva nu istället när jag är i norrtälje  där det iaf finns internet :)

igår sov jag länge va och handlade lite med mamma, sen åkte och solade klockan 4 med marielle, det var riktigt skönt.  Sen åkte jag hem igen och tänkte plugga lite men vart så himmla trött efter solningen så jag somnade typ halv sju. haha vaknade vid tio imorrse och tog tjugo över elva bussen till norrtälje för att ha en körlek 12:15 sen fick jag sitta och plugga ett tag hade ju iaf sällskap utav Magnus så vi satt typ bara och babblade. :) sen körlek klockan 14:00 igen och åter en 14:45 så det vart en dubbellek. det gick jätte bra idag fick mycket beröm för mina parkeringar m.m.  det känns ju väldigt bra :)

15:30 var mina lektioner slut så då satt jag och väntade på stadsbussen för jag orkade inte gå ända hem till lellan, så jag gick in på pressbyrån och köpte  ciggaretter och en korv med bröd och då fick man en smoothie med för bara två kroner, så då    köpte jag det självklart :D jag som älskar smoothie :D Mobbad  som man är satt jag där själv  och åt min korv och väntade på bussen, haha sen skulle jag röka då kommer det en liten pojke och sätter sig bredvid mig och håller upp kragen  för han tyckte vell antagligen att cigaretten luktade illa, så då snäll som jag är ställde jag mig upp och ställde mig utanför busskuren och rökte. Så att lillpojken kunde andas igen :)

Bowling ikväll jag och Lellan ska ut och äta med Frallan innan, som vanligt :D sen blire bowling för fulla muggar och jag hoppas för gud att det går bättre ikväll för i tisdags var jag så jävla trött så jag knappt orkade hålla i klotet, så det gick åt helvete rent ut sagt :/ men ikväll håller vi tummarna, dags att slå nytt rekord snart ju för sjutton :)

Imorrn är det skola då, plugga jobbig jävla matte sen tar jag halv tre bussen in till norrtan för att ha körlek klockan 15:30 och 16:15 sen är det bara att åka hem igen för att äta och sen hitta på  något skojjigt, sen jobba på lördag med Frallan. Då skall jag även snagga Frallan för han skulle bort helgen efter så han ville vara snygg :D

nej nu får jag nog uppdatera imorrn igen annars orkar ni ju inte läsa något mera :D Hejsvejs!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0