OLW

tillbaka till bloggen, har inte orkat skriva så mycke.

Iallafall så i lördags va det fest, sanna slutade jobba klockan 4 då kom hon hem till mig för att vi skulle göra oss iordning, sminka och grejja, det är jobbigt att vara tjej faktist men iaf så åkte vi upp till orionparken till klockan sju, började med att servera bål, och det slank vell ner ett och annat glas. Sen vad det dags för middagen och det var ju gott iaf :) sen sålde vi lotter en massa lotter, varav 1:a pris var en resecheck på 10,000kr 2:a pris en resecheck på 5,000kr 3:e och 4:e pris var en resa till åland med smörgåsbords buffé. Jag och sanna köpte en massa lotter men vann ingen resa, vann iaf ett halsband och nå lotion och parfym eller vad det var :) Efter det så vart det iaf vin pimplande och musik. Klockan 11 ungefär kom Marre och hämtade oss och körde ner oss till folkan där det var Halloweenfest. och det var vell helt okej vart lite för full bara men men.
På söndagen mådde jag skit tvingade med Marre ut och äta så jag kunde få bakismat. :)

Måndagen började mina körlektioner, hade en lektion klockan 12:15 sen gick jag hem till Lellan sov hemma hos henne för att sedan gå upp tidigt och ha en körlek. klockan nio imorse, det var jobbigt att gå upp med tanke på att vi hade varit hemma hos jocke på måndagkvällen och kollat på film till klockan 00:00 bara för att han fyller år idag så skulle vi vara kvar och gratta honom, han skulle röka cigarr och grejjer. men vi va så trötta så vi gick ungefär tio i tolv. :)
kollade iaf på en jävligt bra film - Forgetting Sarah Marshall. Den måste ni se.

Nu sitter jag iaf här och vi väntar på Frallan, vi ska ut och äta innan Bowlingen, och på bowlingen ska ju Joakim få sina paket som jag och Lellan så fint slagit in, Det är ett litet paket med en polishelikopter haha men jocke är så barnslig avsig och leker med radiostyrde helikoptrar så då köpte vi den på skojj :D sen köpte vi 11 st olika choklad bitar som vi slagit in i varsitt paket och lagt det i ett stort paket :D så han ska få öppna massor, hahaha.

Btw. Rubriken kom jag inte på något så låg det en chips påse bredvid Robbans data, Haha bra fantasi. ;)

nej nu får det vara nog, Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0