Fredag

Jaha kanske är dags att skriva nu igen då, igår va jag bowling igen och slog nytt rekord igen :D nu ligger det bästa på 135 på en serie :) jag är så bra.

idag har jag varit i skolan vi har beställt studens mössor, dom kommer bli så snygga :) sen har jag jobbat med jobbig matte, sen gjorde jag frida och freddy music quiz till tvåorna, på tre låtar Aaron carter - i want candy, Britney spears - Everytime  och Spice girls - Wannabe. haha dom tyckte att det va lite svårt men men roligt va det iaf :)

när vi slutade gick jag och frida till hälsokosten och pratade med marre, jag satte mig som vanligt i massagestolen :)
sen har jag varit hos marre tills nu, nu ska vi snart äta tacos här hemma.

har ännu inga planer inför kvällen vill festa men har inga pengar :'( ska vell träffa sanna senare ikväll tror jag, får vell se vad vi kan hitta på :)

nej nu ska jag hjälpa mamma med maten så vi hörs vell kanske senare.

hejsvejs

Kommentarer
>> Tessan

Imorgon slår du nytt rekord igen - sen är det Torsdag och då gäller det! Ska det bli ett Messings lag på Måndag? ;)

2008-10-20 @ 12:13:12
BLOGG>> http://theresemessing.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0