helgen

Då va heljen över igen då, fredags var jag, marielle och bubba ute och festade på farsans, grymt kul haha. Lördagen tillbringade jag på vätö.

Lördagen började med att jag jobbade 9-13 efter det åkte vi hem och gjorde oss iordning, klockan 14 åkte jag och toobi till vätö ut till frallan, anlände där ca klockan 15, då fick man hjälpa till att skära sallad, jag och tessan gjorde ett skitfint sallads fat. vi drack lite cider sjöng kareoke utan microfon m.m. det tog lång td innan maten var klar så vi vart vrålhungriga, sen vart iaf äntligen mat jätte gott var det. sen vart det fika och sedan började pokern vi va så många så att vi fick spela på två bord, jag började med att spela bort 300 spänn då vart jag lite sur över det så jag fick gå och lägga mig och kolla på film med ungarna -
Tsatsiki vänner föralltid.  När filmen var slut gick jag in med mina sissta 200, eftersom man bara fick spela bort 500 totalt. men då helt plötsligt van jag upp mig så när vi slutade spela så hade jag 450:-  så jag var nöjd på slutet :D sen åt vi en korv och sedan gick jag och lellan och lade oss i lillstugan. Det fanns inga gardiner till fönstret så det var jätte läskigt när lamperna lös in och blinkade hela tiden. Plus att det inte fanns något lås på stugan vem som helst kunde ju ha kommit in.

idag har jag och marielle varit i norrtälje shoppat lite gran, vi hade väldigt trevligt haha.
Mary kay party ikväll ska mamma ha, så marre kan börja sälja själv snart :)

nej nu ska vi åka och handla ciggaretter och hämta Armani. Så hejsvejs !


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0