its over :D

Äntligen är tatueringen klar, men jag har nog aldrig haft någon sådan smärta i hela mitt liv när han fyllde i det svarta ännu engång på några få ställen. Jag trodde alvarligt att jag skulle svimma det snurrade runt i huvudet på mig och precis då så var han klar och skulle börja med det rosa, och det kändes som vanligt igen ganska skönt faktist. Jaja nu behöver jag inte pinas någe mera. bara till jag hittat någon annan jag vill ha men det får nog dröjja ett tag :)

Jag och therese har lagat en god middag sen satte vi oss vid datorerna och slöade. Har pratat med hanna också och jag ska hälsa på henne på lovet i stor staden örebro ;)  Pratade även med min mor tidigare och det hade inte blivit någon speedway träning inför morgondagen i tyskland, banan var alldeles för dålig. Men det gör nog inget Greg vinner säkert iaf ;)

Ska sitta här nu ett tag till sen ska vi kolla på idol :) får lägga oss tidigt ikväll vi båda ska ju upp och jobba, men jag får ju gå upp en halvtimma tidigare en vad jag brukar för att jag ska åka med Frallis här ifrån norrtan klockan 8 imorgon bitti.

Sen får vi se om det blir någe party imorgon då, vi är ju lite små sugna på det, men det blir det nog .

hejsvejs

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0