ojj

Jag glömmer hela tiden bort den här jävla bloggen, det är inte så lätt at komma ihåg den med mitt fullspäckade liv.

så vad har jag gjort under tiden jag inte skrivit... Jo som vanligt gått i skolan bowlat jobbat och festat. Jag slog ju inget nytt rekord på bowlingen igår men får vell hoppas på att det går bättre imorrn :)

jag har även blivit erbjuden fast anställning på franks till efter jag tagit studenten, Jag tackade ju JA då, så jag har ett garanterat jobb känns skönt :) kanske inte det jag vill göra resten av livet men det är ju alltid en början lixom :)

den 31/10 åker jag till örebro då, dagen efter är det ju funktionärsfest i orionparken, sedan halloween folkan det får jag ju bara inte missa . :)

På lördag blir det poker kväll utepå vätö hos frallan jag och tessan ska fixa maten, sen blire att lura av alla pengar. ;)
önska mig lycka till tack :)


nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mera så får vell skriva någon gång när jag har någonting vettigt i huvudet.

hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0