Sjuk och bowling

igår blev jag sjuk, vaknade mitt inatten av halsont och kunde inte sova, fick även feber senare på dagen, tjohejdu att detta skit är ett virus, när det kommer tillbaka för tredje gången, läkare i hallstavik kan ingenting! jag går ju säkert omkring med halsfluss och köttelfeber m.m. men jag kan vell dö då :)

imorrse mådde jag iaf lite bättre hade ingen feber iaf, och jag var så rastlös att bara vara hemma så jag åkte och jobbade. Mådde lite sämre senare på dagen men jag knaprade ipren så sen vart det fart på mig igen :) Jag och Toobi hade en jävligt lugn dag det var ju tråkigt men ganska skönt ändå när jag inte mådde toppen.

sen åkte vi iaf in till norrtälje efter jobbet, Lellan hade lagat mat till mig tobbe och anette, det vart väldigt gott :) sen bar vi oss iväg till bowlingen och jag fick äntligen min mobil som jag glömde vid bowlingen i tisdags. :D hehe. Iallafall så slog jag mitt rekord två gånger på bowlingen så jag var väldigt nöjd med kvällens spel :) 

ska äntligen göra klart min tatuering imorgon, och nu hoppas jag att det verkligen är sissta gången att den blir klar sen annars jävlar blir jag sur. Nej nu ska man vell sova eller så klockan bara tickar iväg.

tack och hej!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0