Torsdagen

halloj,  idag skulle jag ha gått i skolan  men imorse va jag aldelles för trött för det  så  jag låg kvar vaknade vid  tolv istället, grymt skönt  :) åkte halv tre bussen in till norrtälje med Lellan, och den bussen va ju propp full med massa små barn  som hade slutat skolan, så jag fick sitta  i syrrans knä till häverödal där hon hoppade av sen fick vi egna platser, och jag har nog sett det allra värsta man  kan se idag på bussen, En tjej som kan ha vart 14-15 år  hon hade orangea byxor, ett rosa linne och en röd t-shirt över linnet ingen tjocktröja eller jacka, hon måste ha frysit.  Plus att hon hade högaklackade skor som hon inte alls kunde   gå i, hahaha jag  höll på att dö då hon klev på bussen,  hon kan inte ha haft alla  hästar hemma alltså. :D

När jag och Lellan kom hem till norrtälje så kokade vi ägg för vi ville ha äggmacka, mitt i allt när vi satt och åt så ringde frallan och frågade om vi ville följa med ut och äta på G, och jag tänkte vafan ska han äta så  här tidigt men sen när jag kollade  på klockan så va den ju redan halv fem.  Vi tackade iaf nej och kom sedan  på att vi måste ju också äta mat innan bowlingen, då vi precis ätit macka med ägg och var mätta så nu måste vi äta vid halv sju, sju igen. hur ska vi orka detta?! Men man måste ju ha mat så det   kommer vell vara vi som rullar istället för klotet på bowlingen  :)

Uttagning på bowlingen ikväll så  hoppas att det går bra, jag vill slå nytt rekord igen.  hejja mej  :D

Idag har jag även laddat hem första säsongen av rederiet :D så jag kollade på första avsnittet, ska forsätta kolla mera när jag kommer hem ikväll, det är så jävla bra :)

imorgon ska jag till  skolan igen och jag orkar  gå upp villsäga, sen får man vell se vad man hittar på sanna ville ju gå ut så får vell kanske joina henne då  ;) sen på lördag blire poker hos frallan ;)

nej nu kan jag inte skriva mera mina fingrar glöder snart, Puss hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0