Bowling, Shoppande NU Vätö!

Godkväll!


Hela dagen har jag jobbat, sen åkte jag halv sex bussen in till norrtälje där frallan Lellan och jocke hämtade upp mig, sen åkte vi till Dejvan och käkade middag. Åkte senare på bowlingen för att rulla lite klot, men det gick inge bra för varken mig eller Lellan. :) Efter bowlingen åkte vi till Flygfyren för att handla. Jag och lellan och Frallan gick och plockade på oss massor, det vart två fulla pappkassar plus lite till. Sen åkte vi vidare ut till vätö. Nu sitter vi i stugan har precis packat in allting i kylen osv. Har fått lånat frallans trådlösa så nu sitter jag här och surfar medans lellan förssöker få igång sitt internet som inte verkar vilja fungera. HAhaha! 

Får vell se hur det går för Lellan och hennes sökande efter internet.

Fortsättning följer...


Hejsvejs!



Uppdatering. Lellan har nu kommit in på internet efter mycke om och men!!! Haha.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0