Dagens händelser

Hej igen!

Nu har vi kommit hem, Var ju till hallsta käkade äcklig lunch potatismos och köttbullar och det tycker jag inte om så jag åt vell ungefär 4 tugger. Åkte och hälsade på min Mamma och åkte och sa grattis till Amanda. Sen racade vi hela vägen hem till norrtälje toppade 130 med super kangoon. Haha! Bärde sedan in allt golv till butiken, stora o9ch starka e vi. Det var det ju värt för 200 spänn :) Sen åkte vi och köpte damsugarpåsar på flygfyren, när vi kom hem igen så bestämde vi att åka och hämta mat på donken så nu har vi precis klämt i oss lunch/mat proppmätta är vi nu iaf. Nu vet jag inte vad vi ska göra.

Får vell se vad som kan hända!

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0