Denna soliga dag ...

Hello!

Jag slapp att åka med på kryssningen!
Mamma har sagt att jag måste följa med för dom inte kan avboka så här sent. Men Malin ringde en kompis som ska ska ta min plats och åkia istället för mig. Då vart jag glad.

Har varit i Hallsta idag,
vi vaknade runt nio åt frulle och åkte sedan till Hallsta. Åkte up till parken där det massa finnar som tränade, pratade med Mamma lite också, Åkte och köpte vivo mackor till lunch. Sen åkte vi hem, åkte efter robin som åkte moppe för vi skulle kolla hur fort den gick. Haha! Sen åkte vi iaf hem till norrtälje igen. Har varit och handlat på flygis där det var fullt med folk massa jävla stanare! Man blev lite smått irriterad inga parkeringar fanns det heller. Sen skulle vi hämta 6 färgburkar på franks för att ta med det till hallsta imorgon, Men det var LITE mera än 6 färgburkar, hela bilen är full. Vi som hade tänkt åka ner med saaben imorgon för att Maria också ska med, men nu får vi åka två bilar ner jag och Lellan får ta super Kangoon en vända till hallsta igen. Sen kanske vi stannar kvar hemma hos mig och sover där istället för att åka tillbaka till norrtälje och sen ner till hallsta på söndag igen.

Nu har vi precis skurit en massa grönsaker för vi ska äta Tacos, Lellan har skärt sig i fingret också. Nu ska vi sitta här framför dumburkarna tills maten är klar tror jag nog :) Vi är helt slut efter allt bärande och springande i affärer m.m. Ikväll ska vi hem till Jocke och kolla på någon film eller något. Sen upp tidigt imorgon och fara till Hallstavik!

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0