Fint väder, jobb och ändrade planer.

Godkväll!

Idag har jag jobbat, det har varit grymt fint väder, så jag satt och sola ett tag på balkongen när man ändå rökte. Annars har vi har haft fullt upp hela dagen, det kom ett lass med tapet bobiner ca 100 st som vi prismärkte och lade upp på hyllan i färgordning. Sen har vi satte upp alla prislappar till all färg. m.m. 

Nu har jag precis kommit hem för en stund sen, har duschat och packat inför helgen. Det har blivit ändrade planer så vi åker nämligen ut till vätö redan imorgon kväll efter bowlingen. Det blir kul tre nätter ute i skogen, rena semestern. Har varit hos Marielle tidigare idag och bubblat lite, fick låna hennes dataväska så jag kan ta med mig laptoppen ut till vätö.
Har även fått 4 stycken dunkuddar av Marre, det va skysst jag hade bara en innan så nu kommer jag sova som aldrig förr. :)


Btw Någon som blivit lurad idag?! Det har inte jag :(


Nu orkar jag inte skriva mera.

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0