Home sweet home ...

hello!

Nu är jag hemma igen. Efter att ha vart hos Lellan sen i tisdags. Nu sitter jag och väntar på mat, har precis kommit hem från Marre :) Har även kollat på speedway, där finnarna vann med 40 poäng över stjärnorna. HaHa vilka sopor Stjärnorna är.

Jonas och Ante har kört klart deras match i polen och dom vann med nästan 40 poäng dom med, Jonas hade fått kört tre heat och tagit 5 poäng stor jag. :) det var ju bra iaf!

Idag ska jag vell bara ligga hemma kanske börja kolla på säsong 5 av Desperat houswives,(eller hur det stavas). Ligger lite efter nu faktist, det var ett tag sen jag såg klart säsong 4. hehe

Imorgon ska jag till skolan jobba med vårat projekt arbete, Studenstskivan. Plus att vi måste skriva massor inom projektet så ska ta med mig datan till skolan imorgon, så jag kan jobba på den eftersom jag redan har allt här på min data. Hoppas verkligen att festen blit lyckad och att det kommer super mycke folk!

BJUD ALLA NI KÄNNER SOM ÄR ÖVER 18 ÅR OCH KOM DEN 22 MAJ TILL FOLKETSHUS I HALLSTAVIK!


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0