Idag har jag färgat min utväxt :D

Godkväll.

Har inte skrivit något sen jag var ute på vätö såg jag nu. :) hehe Har iaf bara gjort det gamla vanliga, jobbat och bowlat i tisdags. I måndags var jag och Lellan ute på stan, Lellan köpte en ny dvärghamster Pixie Skita söt. Annars är det vell inte mycke mera som hänt.


Nu kom jag precis hem från marre har färgat min utväxt. :) Nu sitter jag och väntar på att mina naglar ska torka så jag kan gå och sova, har nämligen lagt på lite nagellack för mina naglar såg för taskiga ut. Imorgon stänger vi affärn tidigare vid klockan 16:00 Sen ska jag ta med mig Robban in till norrtälje och bowla, igen. :) Robban har nämligen flyttat ut till tobi i stugan och ska bo där i sommar så då får han åka med mig in .. :)

På fredag ska jag och Sanna gå på storfolkan :) skojjigt. Sen ringde även Sanna idag och vi har bokat biljetter till Gp:t i Göteborg den 30 maj :D Fan vad kul vi ska ha då.


Nej nu säger jag tack och godnatt somnar snart i stolen.


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0