KÖP BILJETT TILL STUDENTSKIVA DEN 22 MAJ!

Goddag!

Idag har jag varit i skolan, pluggat en massa med projektarbetet. Har även pratat med Kalle (rektorn) om hur det blir om det inte kommer någe folk till studentskivan. Hur vi gör med pengarna och så. Senast det 15 Maj ska vi ha sålt 50 stycken biljetter annars måste vi ställa in hela skiten. :( Det vill vi ju verkligen inte göra! Så nu måste ni köpa biljetter, tveka inte ens för det kommer att bli världens roligaste fest, plus att det kostar bara 100 spänn, vad är det att fundera på ens. KOM KOM KOM!!!

Väntar på att Marre ska komma hem som har vart i sin skola, men fick inte komma in i skolan för att det har varit inbrott där så då fick hon åka hem igen, hon är iaf på väg hem nu så ska vi åka till Thuns, Marre jag och Jojjo :) Frican skulle också till Thuns idag. Jag måste hitta något som jag kan ha på mig på studentskivan. Jag vet exakt vad jag är ute efter nu gäller det bara att hitta det. :)

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0