Oboy vilket vackert väder...

Goddagens!


OBOY!

Vilket väder! Fan vad skönt, idag har jag jobbat det har varit fullt ös hela dagen, fullt med kunder. Det var kul och dagen gick mycke fortare. :) Vi satt ute på balkongen och åt lunch det var så varmt och skönt så, För inne i köket där va det nästan 30 grader varm, så där kunde man inte sitta inte. :)

Nu är jag iaf hemma har klätt om till lite mera somriga kläder kanske. Mamma har precis åkt iväg och handlat, sen tänkte jag låna bilen kanske åka till Marre en stund om hon inte ska göra något vill säga. Sitta och steka i solen en stund. Ikväll ska jag hem till Toobi och spela lite poker, Hoppas att man vinner lite stålars.

Nu ska jag vell ut i solen, man kan ju inte sitta inne i detta fina väder.


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0