Skärtorsdag

Tjenixen!

Nu har jag precis kommit hem från bowlingen i norrtälje, det var så dimmigt ute så jag såg inte ett skit, ungefär en meter av vägen. Det var det värsta jag vart med om. Nu har jag kopplat laptoppen så jag kan ligga i sängen, för jag tänkte nämligen kolla på en film eller så, eftersom det är ledig dag imorgon, Lååång fredag. Imorgon skulle Anki och Carsten, mammas barndomskompis hennes man och deras barn komma hit och vara här över helgen. :) Imorgon ska jag och Sanna troligtvis ut på storfolkan. :)Och Festa gärnet.
 
Fick en blomma och ett påskägg idag av Frallis. Han är så himla snäll <3 Nej nu ska jag kolla på något roligt program eller en film.

Glad påsk på er!

Hejsvejs!

Kommentarer
>> Anonym

Bara förnamnet! Hon är störd :P Haha

2009-04-10 @ 01:10:51
BLOGG>> http://theresemessing.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0