Solig dag, landet och grillning.

Halloj alla solstrålar!


Vilket fint väder vi har idag, jag sitter utanför stugan här på vätö och bloggar i solen. Grymt skönt! Vaknade tjugo över nio imorse av att jag höll på att kissa på mig, då var det bara att springa in i huset att pissa. Lellan vaknade nästan direkt efter mig. Frallan började då göra iordning frukosten som vi längtade så mycke efter. Man får så himla god frukost här ute sånt man aldrig orkar göra iorning hemma. Det var väldigt gott iaf. Sen vart det att duscha. Frank har stått och städat hela morgon, inför morgondagens fest. Senare idag ska vi handla middag för kvällen, jag och Lellan ska laga mat det ska bli kokt potatis, kött och kantarellsås. Gud så gott :D Vi ska även bjuda över Fredrik och Jenny och ungarna på middag ikväll. :) Vi ska även ut på en skogspromenad senare när fredrik kommer hit med lellans batteri till kameran, för hon är ju så himla smart som tar med sig kamera osv. men batteriet glömde hon hemma i laddaren. SMART! Då ska vi gå ner till havet och så ska lellan fota lite med sin nya kamera :) sen ikväll blir det att laga mat grilla ute. Och sedan kolla på premieren av Talang 2009.

Nu kom lellan också och joinade mig med att sitta i solen, hon har nämligen vart inne och duschat.


Hejsvejs!

Kommentarer
>> Marre

Hade du varit smart så hade du lånat med dig min kamera :)

2009-04-03 @ 16:07:21
BLOGG>> http://muriels.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0