Speedway Kumla!

Goddag!


Igår åkte vi till kumla, JAG körde hela vägen morsan satt och skrek i baksätet att jag körde för fort. Jag tänkte släppa av henne på motorvägen, då var jag lite smått grinig. :) Fick krypköra i en bilkö i en kvart ungef. Sen kom vi äntligen fram till Sannahed motorstadion. Träffade Hanna med bebismagen<3 :) Har saknat henne skit mycket. Och så träffade jag nästan hela Hannas släkt dom har jag också saknat. Speedwayen var inte mycke att se på då rospiggarna förlorade stort mot indianerna. Det var ingen vacker syn direkt, hoppas att det går bättre för dom nästa gång. :)

Idag har jag jobbat, vi har förberatt inför våran årliga Tokrea som börjar imorgon och håller på enda tills söndag. Franks färg firar 29 år den 1 maj. Det är inte illa .. Nu har jag iaf precis ätit, vet inte vad jag ska göra nu. Jag får vell byta om till och börja med sen får jag vell se vad som hända skall.


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0