Speedway ..

Hello Bloggis!

Vi vaknade klockan nio imorse, har tagit några cigg druckit kaffe och nyss åt vi frulle. Macka och äggröra som stefan hade gjort med bacon och tomater i, det var jätte gott. Det lät inte så speciellt gott men det var det :) Har klätt på mig och Lellan står i duschen. Vi ska åka till Hallsta klockan halv ett, har även packat ihop mina grejjer. Så Maria och Stefan släpper av oss hemma hos mig så jag kan lämna allting, sen tar jag och Lellan super bussen upp till banan. Speedwayen börjar klockan två. Och så ska jag leka paparazzi, knäppa en massa bilder på Robin eftersom har har fixat en hemsida så ska han ha en massa bilder. Hoppas att han tar mycke poäng idag lilla Booby :)

Pratade med Mamma igår och dom hade det bra på kryssningen, det var mycke folk och väldigt livat. Dom kommer vell hem runt halv sju - sju ikväll. Kan ju hoppas att hon köpt med sig något gott till mig kanske! Hon hade även pratat med jonas igår, och han skulle få köra matchen idag i polen. Han och Ante har ju börjat kört där nere, det här är deras andra match. Och när dom kom ner dit i fredags så hade deras polackMeck inte gjort iordning cyklarna han verkar helt beng i huvudet. Så nu har han fått sparken, kan ju hoppas att dom har hittat någon bättre till denna gång. Hoppas att det går bra för dom idag!


Nej nu ska jag sminka mig tror jag ha en bra dag!


Hejsvejs!



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0