Strålande sol!

Godmorgon alla glada.


Solen skiner och det är 15 grader i skuggan ute! Fan vad skönt. Jag har precis vaknat ätit frulle och duschat, Slängt i en maskin tvätt har jag gjort också. Jag har betalat en räkning på tradera också som var lite försenad jag har glömt bort den hela tiden, men nu är den betald iaf! Nu sitter jag och väntar på att Marre ska vakna, jag ska nämligen färga håret på henne :) Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, jag och marre får nog ta och hitta på något, eftersom Sanna skrev imorse att hon skippar storfolkan för hon ska jobba hela dagen och kvällen. Det vaar vell ganska bra det ändå att vi inte ska ut ikväll, för jag ska jobba imorgon man vill ju inte vara allt för bakis på jobbet, plus att man sparar pengar om man inte dricker :)

Nej nu ska jag försöka ringa och väcka Marielle.


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0