Tvättning av Kangoon...

Godkväll!

Innan bowlinge kom vi på att vi nog måste tvätta kangoon så vi åkte till statoil för att köra in i en guldtvätt. Körde in där och det tvättades och tvättades, Det läckte till och med in lite i bilen men det hamnade på Lellan så det var ju lungt. :) Åker ut ur biltvättet och Kangoon är INTE ren!! VA? Jag åkte runt igen och sprang in på statoil och sa hur det var att bilen inte blev ren, Jag sa ju aldrig att bilen aldrig blivit tvättat förut, Men han frågade; Va det länge sen du tvättade bilen eller? Hmm JA! Vi fick en ny guldtvätt plus extra avfettning. Åkte in åter igen kommer ut efte4r en stund och Kangoon är fortfarande inte ren!!! Då kunde jag inte gå in igen för vi hade bråttom till bowlingen.

Sen åkte vi iaf och bowlade, det gick skit som vanligt. Sen åkte vi köpte cigg och sedan hem, då Maria hade gjort iordning varma mackor :) Det va smarrigt eftersom vi hade ätit middag klockan 2 så va man lite småhungrig. Nu sitter vi här proppmätta, ska slå igång en film nu The Clique, Får vell se om den är bättre än Marley & Me som vi såg igår. Sen ska jag sussa!


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0