Danmark, Bakken & The hangover!

Godkväll!

Imorse fick jag sovmorgon fan vad skönt det var! Men ändå så vaknade jag kvart över tio och var utvilad. :) Vi åkte över till Danmark vid ett tiden tog ca en timme att komma fram till Bakken tivoli. Vi stannade även på en spritbutik i Danmark, det var som en ikea affär med bara sprit :D Skit häftigt! Dom hade Smirnoff Ice i 70cl flaskor så pappa köpte en till mig, sånna borde finnas i sverige. På Bakken åkte jag mest bara barn karuseller med Markus, det var kul dom hade några stycken "läskiga" karuseller men dom vågade jag inte att åka. :) Dom hade en berg&dalbana i trä, den var helt möglig så den vågade man ju inte åka plus att den var så gammal så längst bak i vagnen så satt det en som bromsade vagnen, hahaha där va det inga moderna grejjer. Vi spelade lite också jag vann en rosa gris, jätte söt. Så åt vi på en resturang där inne det var jätte god mat. Helt plötsligt började det spö regna och vi satt ute och skulle äta, men sån tur var så va det ett jätte stort parasoll över oss men det var några andra som vart dyngsura plus deras mat. Haha!

Vi åkte hem vid sju tiden, Kollade på The hangover, Baksmällan på svenska. FyFan vilken rolig film den var riktigt bra! Nu är jag så trött så ska vell kanske sova snart. Imorgon vet jag inte vad vi ska göra kanske åker ut med Anki och Carstens båt om det är fint väder. Annars får vi vell se vad som händer.

Nej nu har jag inte tid längre.

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0