En uppdatering!

Goddag!

Woho tänker ni nu Emma har uppdaterat sin blogg. Och då tänker ni aldelles RÄTT! Jag skriver blogg, har inte gjort det på jätte länge nu. Men ibland får man vell offra sig, Jag lovar inte att det blir en vanesak men man kan ju alltid hoppas.

Jag sitter på jobbet och väntar på att lunchen ska bli klar, Ikväll ska jag till Marielle och färga hennes hår för hon ska till GBG i helgen och då måste man ju vara fin. :) Själv drar jag iväg till Malmö imorgon, Vi ska åka och hälsa på Mammas barndoms kompis, på freda ska vi åka till danmark och gå på något tivoli det ska bli skojj!

Nej nu ska jag kolla maten innan det blir bränt alltihop.


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0