Hanna, bil, kamera & mobil

Nu trodde ni att det var Emma här va? Och nej, inte är det Lellaan heller. Utan det är Marres. Emmas one and only BFF ;) Emma jobbar och sliter varje dag, och när hon inte jobbar och sliter så befinner hon sig hemma hos mig, slappandes, eller spelandes av GalenPanna eller Alfapet. Jag vet. Vi har blivit pensionärer.

I helgen fyller Emma år. 19 år. Men hon kommer att befinna sig i Målilla, något speedwayskit som vanligt ;) Hon och Sanna drar i alla fall dit och campar, vilket Emma kommer bli proffs på nu efter Frallans present :)

Annars så har Emma varit en tur till Hanna i Örebro och hälsat på henne, Henrik och lilla bebisen Minya. Emma har också köpt sig en bil, eller vänta nu ljög jag - hon har fått en bil av sina snälla föräldrar. En ford focus, som det står Emma på. Emmas bror kallars oss för Ronny & Ragge, vet inte men det kanske är så ;)

Sen har hon ju köpt en kamera också, och hör och häpna: en rosa! En Nikon coolpix. Funkar bra och duger perfekt till henne. Så nu kanske ni kan få lite bilder i bloggen också, när hon nu ska börja uppdatera den själv..

Emma har förresten köpt ny mobil också, en LG Prada, rosa med diamanter, men nu har det tyvärr ramlat av tre stycken, så nu har hon köpt en ny igen, och den kom idag. En rosa (självklart liksom) Samsung touchwiz. Får se hur länge hon har den kvar nu då ;)

Nej nu ska jag sluta babbla, ska tvinga Emma att uppdatera sin egen blogg.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0