Lördag

Hallo!

Idag har vi inte gjort så mycket eller iaf inte jag, dom andra har varit och kollat på Zlatans hus. haha Jag har tyå legat framför tvn hela dagen. Har precis kollat klart på Gpt, och det vart svensk seger :) Andreas Jonsson etta, Rune Holta tvåa och Kennet Bjerre trea. Synd att det inte gick någe bra för greg, men men det kommer nys försök!

Just nu sitter jag och budar på lite grejer på tradera snart ska jag vell sova vi ska åka klockan tio imorgon bitti så vi kommer hem i skaplig tid. :) det är bra, sen är jag ledig måndag också det är skönt. På tisdag är det sista hemma matchen då Rospiggarna möter Dackarna det vill säga Andreas Jonsson, då tror jag att det kommer att komma väldigt mycke publik så hoppas att vi kan slå rekord pålott försäljningen. :)

Nej nu ska jag kolla mina auktioner på tradera!

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0