Tradera, bilresa 46 mil kvar!

Godmorgon!

Nu sitter vi i bilen åkte klockan tio imorse, så har åkt i två timmar nu, jag har sovit nästan hela vägen. Vi stannade nyss och tankade och köpte lite snacks. Ska stanna och äta om en stund också, men nu är det vell ca 4-5 timmar kvar innan vi är hemma. Det ska bli så skönt att komma hem. 36 mil är det till stockholm nu, plus tio mil hem till Hallstavik så ja 4 timmar typ. :)

Har vunnit lite tradera auktioner också. Plus att jag väntar på att en ska ta slut en ny plånbok så Marre kan få tillbaka sin som jag har haft i några år nu. Så jag kände att det var dags att köpa mig en egen :) En Louis Vitton jätte fin är den så jag hoppas att jag vinner den. Van även ett par nya Chanel örhängen mina är ju trasiga så jag fick köpa nya. Plus att jag har köpt två linne/klänningar från Ed hardy :)

Nej nu ska jag nog sova lite till.

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0