jaha

Goddag!


Nu har jag inte skrivit på länge igen som vanligt, jag har lixom inte tid att sätta mig och skriva vad jag gör om dagarna, för jag gör ju typ ingenting. Så det kan ju inte vara så intressant att läsa...

Men iaf så har jag gjort det gamla vanliga typ sovit jobbat lite och så. Frallan har hamnat på sjukhus mitt i allt, Nån infektion på en tå som inte ville läka, nu har han snart legat där i en vecka han ska få åka hem imorgon igen trodde han. :) Jag var nämligen där igår och hälsade på och klippte honom. Det var så kul för att det var en annan gubbe där på sjukhuset som Frank pratade med så sa han att jag skulle klippa honom, och då sa den andra gubben - Klippa? Den där ishockeyplanen? ... Hahaha det var ganska kul, man har ju hört helikopterplatta förr men aldrig ishockeyplan. :D

Igår handlade jag också en massa julklappar vilket jag hatar att göra! Men nu är det iaf gjort så man slipper det, ska bara slå in alltihopa...

Nu är det inte långt kvar tills vi drar till Thailand heller, typ 53 dagar kanske :D Åh vad jag längtar!!


Nej nu ska jag iväg på ett hemligt uppdrag!


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0