Penceliiin :(

Hallo!

Imorse blev jag väckt av att Kroon ringde och frågade vilken speedwayförare det var som hade dött inatt?! Och jag hade inte ens hört någonting, så jag ringde till Jonas och frågade, Emil Kramer hade dött i en bilolycka inatt. Rest in peace!

När jag vaknat till liv åkte jag hem och åt frukost och tog en bubbelbad. :) Sen ringde Mamma och ville att jag skulle komma ner till hennes jobb så jag kunde köpa ett dopkort till lilla Minya som döps på lördag. :) Så jag åkte dit hängde lite, sen kom jag på att jag hade glömt att ringa till läkarstationen om mitt provsvar hade kommit. Så då ringde jag dit och ja jag har urinvägsinfektion så nu är det pencelin som gäller i fem dagar. Skönt att bli av med det för det gör ju så ont.

Nu ska jag typ vänta på att Mamma ska laga mat, sen ska jag åka in till Norrtälje senare för bowling ikväll, Frallan skulle komma till bowlingen också och kolla på, får se hur han mår då. :)

Sen ska jag inte göra mycket annat imorgon är det fredag då ska jag bli full det ska bli kul :) Haha!


Nej nu har jag annat att göra måla om mina naglar skulle ju vara en bra idé!


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0