Tisdag

Godkväll!

Idag har jag Tapetserat hemma hos Lina, vi tänkte att det skulle vi göra på typ två timmar, men icke då va där från ett till kl fem, Bara en vägg! Men det vart iaf snyggt :) Sen har jag vart och bowlat idag det gick ju åt helvete som vanligt. :D Det är alltid lika kul att spela bowling. Not!

Imorgon kväll hoppas jag på att vi åker in på bio, vi ska se Luftslottet som sprängdes. Skulle ha sett den förra veckan men det blev inte så då, så nu ska vi nog se den imorgon ist.

På fredag ska jag, kronblom och Hellen supa ner oss brutalt och gå på någon Lucia fest. Sen på lördag åker jag till Örebro tidigt på morgonen, då ska nämligen Hannas bebis Minya döpas :)


Nej nu ska jag lalla runt lite.


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0