Bil ?

just nu sitter jag på jobbet, Micke har varit här idag och pratat lite betyg och det ser jävligt bra ut för min del :D För några år sedan trodde jag ju inte direkt att jag skulle komma så långt som att ta studenten, nej jag tänkte hoppa av redan i nian, därför är Häverögymnasiet så himla bra för man kommer in även om man inte har ett ändå poäng sen grundskolan. :)

Så, idag är det bowling. hoppas på att jag har någon bil så jag kan ta mig in till norrtälje. Volvon är på lagning fel på bromsarna, och resten av familjen ska åka in till Sthlm så dom ska ha en buss, så jag hoppas verkligen att dom tar det vita STORA bussen, så jag kan ta den blåa. Den vita vågar inte jag köra och saaben är det också någe fel på den dör lite som den vill och det vore ju inte kul att typ komma halvvägs sen dör bilen. Nej!

Nej nu ska jag ut och blossa lite och hitta på något nyttigare än att sitta här på arbetstid.

Hejsvejs!


Kommentarer
>> Cassandra

svar till det du skrev till mig: Okej :p då är du svartskalle (A) HAHAH

2009-01-15 @ 21:10:54
BLOGG>> http://barbiekid.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0