En lista för 2008


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
tog körkort

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
det tror jag inte

4. Dog någon som stod dig nära?
ja min gammelMorfar

5. Vilka länder besökte du?
Spanien

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
det är det säkert

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
26 november

8. Vad var din största framgång 2008?
jag tog körkort

9. Största misstaget?
...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja jag har varit sjuk

11. Bästa köpet?
vet inte

12. Vad spenderade du mest pengar på?
skit

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, när jag fick frågan om fast anställning

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I kissed a girl, Pour some sugar on me, Hot N' Cold & Poker face

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ingen skilnad skulle jag tro

16. Vad önskar du att du gjort mer?
ingenting

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med släkten

19. Blev du kär i år?
nej

20. Hur många one night stands?
några stycken

21. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nej

23. Bästa boken du läste i år?
har inte läst någon

24. Största musikaliska upptäckten?
Kat perry

25. Något du önskade dig och fick?
ett eget bowlingklot och skor, Av frallan

26. Något du önskade dig men inte fick?
en bil

27. Årets bästa film?
vet inte

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
söp mig skit full

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
om jag hade köpt en bil

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
emmas

31. Vad fick dig att må bra?
mycke

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Wentworth Miller



33. Vem saknade du?
mormor

34. De bästa nya människorna du träffade?
inga tror jag.


Kommentarer
>> Anonym

fan va du har blivit seriös då, eget bowlingklot o allt xD

2009-01-16 @ 18:50:57
BLOGG>> http://phidan.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0