New record :D

Tja.

Igår åkte jag in till norrtälje med Frallan middag sedan bowling på kvällen. Och vill ni veta vad, det gick skit bra för mig på bowlingen. Jag slog nytt rekord :D 171 pinnar då vart jag jätte glad plus att jag vart uttagen till matchen på måndag. haha :) Tobi och Nettan kom inte in och bowlade igår för tobi var sjuk så jag skulle ju då åka buss hem, men det va typ snöstorm och slaskigt ute så jag sova kvar hemma hos Lellan. Kollade på Andra avenyn och det var ju spännande och super bra som vanligt, älskar verkligen den serien.

Åkte buss från Norrtälje till jobbet imorse men ingen som passade in till klockan 9, så fick ta en så jag var inne till halv elva, bussarna går väldigt dåligt mellan norrtälje och hallsta. Tråkigt men sant. Så vad händer idag då?! jag har jobbat eller ja, jag jobbar nu med, 25 minuter kvar sen är det hemgång. När jag kommer hem ska jag ladda hem photoshop jag vill lära mig att göra häftiga bilder m.m. :) Så då vet man ju vad jag kommer göra om kvällarna sen då.

nej nu ska jag inte sitta här och skriva ner alla mina tankar, jag kanske uppdaterar senare om min dator orkar med det trycket att publicera ett blogg inlägg, det är tveksamt.

hejsvejs!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0