Poker

Godmorning isbitar :) Idag är det riktigt kallt ute, Jobbar idag från kl 9,00-13,00. Familjen är i Gässvik och åker på isen och jag får jobba och slita :D haha. Sen ska jag åka hem och göra mig iordning för ikväll har vi en poker kväll hemma på sjövägen. Vilket består av ca 20 pers. med ett bord stötpoker och ett hold'em. Då är det bara se till att vinna lite stålar, sen får vell jag vara fyllechaffis ikväll med då kan man tjäna in några slantar :) det är aldrig fel.

Nästa helg är det poker igen fast ute och Frallis på vätö, det ska bli kul vinna lite som jag gjorde sisst. :) jag och Lellan ska göra vårat fina salladsfat igen, det vart så fint förra gången nu ska det bli ännu bättre kanske. :)

Bowlingen går bara sämre och sämre för mig, längtar tills jag kan få mitt egna klot så jag kan börja spela bra kanske, hatar dom jäkla lånekloten. :) hehe

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0