Städning

Torsdag = Bowling. Jobbade tidigare idag lika trött som alltid imorse och ville inte gå upp. Men jag jobbade bara till klockan halv 3 åkte med Frallan in till norrtälje. Nu sitter jag hemma hos Tessan och Roobi, :) Jag och frank har även städat ut ur kylskåpet på jobbet för det stank perkele där inne, Jag tror att det va han möggelost som luktade men det trodde inte han så vi städade ut allting och torkade och diskade. Så nu är det som nytt igen. Tårta har man fått ätit idag också, Japp Ante kom förbi med tårta från igår då han fyllde år, så vi fick äta upp resterna :) hehe.

Nej nu ska jag inte skriva något mer har inte så mycke vettigt att säga.

Ni måste iaf gå in på www.youtube.se och söka på Eurocop abdullah, Den är så jäkla rolig! Hahaha..

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0