Utgång ikväll

Heeejsan, Idag så gick jag upp tidigt för att åka till skolan, men när jag och mamma kom dit så va det inte en enda bil på parkeringen. Jag gick in i skolan för att kolla om Anette var där, Men den enda jag såg var rektorn som frågade vad jag gjorde där. Jag frågade efter Anette, men hon va inte där, ingen va där. Då sa rektorn att alla eleverna har lov både igår och idag. Det var ju kul att gå upp tidigt i onödan, kul att man blir informerad. Då fick jag åka med mamma till hennes jobb satte mig där och pluggade matte tills Marre skulle vakna, För då skulle vi åka till uppsala.

Klockan 13:00 ungefär åkte vi till uppsala och shoppade. Men hittade ingenting som jag var ute efter, utan två andra tröjor eller linnen eller vad man ska säga. en tubklänning i rosa, och en annan linneklänning som också var rosa. Båda på rean. Käkade på MAX gjorde vi också :)

Nu sitter jag hemma hos Marre, och dricker Bacardi sen ska vi in till mobergs och supa loss :)

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0