Min julhelg.

HEEJ!
jag är inte så duktig på att uppdatera som ni kanske märker. :D Men iaf så har det nu varit både jul och nyår utan att jag skrivit någonting här, så vi kan vell börja med min julafton.

Jag var vaken länge dagen innan julafton bara för att jag skulle sova så länge som möjligt, för i vanliga fall brukar jag vakna hur tidigt som helst bara för att det är någonting man längtar efter. Var över till Marre en sväng för att säga god jul m.m. Precis när jag skulle åka till Marre så kom Jonas hem, han hade varit i Thailand i 2 veckor, så han såg ju ut som en neger flicka för han hade nämligen tagit hål i öronen också, så han hade blingbling på varsin sida. Det var faktist fint.  Sen åkte jag hem till klockan 3 då Kalle anka började. Kollade lite på det orkade inte kolla klart på hela satte mig vid datorn ett tag, sedan började kan du vissla johanna, och det får man ju bara inte missa det är det bästa med julafton. Sen vart det ju iaf mat och det var ju lika äckligt som vanligt, nästan. Potatisen och köttbullarna var ju goda iaf!

Sen spelade vi idol spelet och sjöng m.m helt sämst men man ville ju fördriva tiden så man fick julklappar någon gång. Det vart julklappsutdelning och alla vart vell nöjda tror jag, sen lessnade jag och drog hem till Marre och kenta. så var min julafton!

Dagen efter julafton, då var det Juldansen på folkan jag och Sanna var där. Vi var kanske lite för fulla iaf jag har nog aldrig varit värre. Åkte hem till Marre och sov där för hon jag och Tessan skulle in till uppsala dagen efter och shoppa. Jag som aldrig blir bakfull var så jävla risig att jag knappt kunde stå och gå. Låg i baksätet hela vägen in och sov, när vi kommit in till gränby så gick jag som ett fyllolik och klunkade i mig vatten och samtidigt skulle man shoppa, var inte alls pigg för det. så vi åkte vidare in till stan åt lunch på Max sen vart jag pigg och glad igen. Och då vart det shoppa av till slut. :)


Nyårsafton hade vi problem med vad fan vi skulle göra för något. Tillslut vart det så att vi åkte till åland där vi vart skitfulla sen vart det fest hemma hos Tessan och Uggla. Där vart vi ännu mera fulla sen träffade jag Sanna så vi åkte och festade vidare men sen vart jag för full så jag åkte hem och sov vid ett tiden. :)

Nu idag sitter jag hemma hos Marielle, vi sitter vid varsin data och båda skriver Blogg. haha vet inte vad vi ska göra idag men nu ska jag iaf kopiera lite listor från Marres blogg och skriva in dom i min.

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0