Vi vann :D

Japp Franks färg 2 vårat lag van matchen jag van bara en serie men är väldigt nöjd ändå :) Efter matchen körde jag hem Lellan hon var trött, jag och Robban skulle åka tilbaka till bowlinghallen för att kolla på Franks färg 1's match, men innan det så åkte vi upp till donken för att ta en lite hamburgare ivar. Vi åkte driven, rutorna funkade inte att dra ner på kangoon så jag fick öppna dörren, haha :D Iaf så beställde vi en hamburgare och en cheeseburgare och en liten fanta, när vi kom fram till luckan så skulle maten dröja så vi fick en varsin big mac istället och en mellan fanta för samma pris så det var ju bra :) Sen åkte vi vidare till bowlingen, som började halv nio. Jockes första serie var det bästa vi sett så jag och Robin satt och sjöng heja ramsor. :D Och Franks färg 1 vann även dom..

Sen åkte vi hem kollade på en film jag och robban. Sen var det sova och gå upp för att jobba. Ikväll är det bowling träning igen.

Hejsvejs!

Kommentarer
>> Lellan

Haha ditt pucko :D Det är vårat lag som är `franks färg 2` ;) Ses ikväll igen, puss!!

2009-01-27 @ 09:35:11
BLOGG>> http://theresemessing.blogg.se/
>> Emma

Jag vet :D har ändrat nu haha

2009-01-27 @ 13:15:43

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0