Fy skäms på Emma

Ja, hon borde fan skämma arslet av sig eftersom att hon aldrig uppdaterar bloggen själv. Nu är det jag (Lellan) som skriver här ännu en gång. Emma själv ligger just nu och snarkar som en galning.. Och jag själv ligger nerbäddad och surfar och är väl allmänt uttråkad eftersom att jag loggade in här på Emmas blogg igen! Är ni förvånade över att hon inte själv skrivit något? Nähä - näe, inte jag heller..

Vi bor ju fortfarande här ute på Vätö och allt är väl prima! :) Imorgon ska vi in till Norrtälje för att hämta Emmas bil, ja ni läste rätt, Emma har blivit ägare till en bil :D Wiho. Hon är såå glad! Och imorgon ska vi även göra andra små ärenden inne i Norrtan innan vi ska tillbaka ut hit igen. Planerna är då att antingen steka vid poolen (beror på väder..) eller göra oss sådär extremt snygga (som bara vi kan lyckas med) för att gå ut och fota!  

Ja, eller varför inte både och? Vi får helt enkelt se hur morgondagen blir och hur lång tid allt tar inne i Norrtälje innan vi kommer ut hit igen. Emma har ställt alarm på klockan elva, ifall att vi inte skulle vakna tidigare, vilket hon inte kommer göra heller men däremot lär jag göra det. Fattar inte att jag alltid lägger mig så sent men ändå går upp i skaplig tid varje dag. Det är skumt. Jag vill också kunna sova bort hela dagarna - om jag nu skulle känna för det :)

Ayah.. Nu skiter jag i det här och jag lovar er att jag ska försöka tjata på Emma så att hon själv uppdaterar här i hennes blogg! Men däremot kan jag inget lova.... Puss och godnatt med er/Lellan

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0