Grönan, Limousine, Looser & Ålandstripp

Hej och godmorgon på er allihopa :) Det är jag (Lellan alltså!) som skriver här ännu en gång! Blir ni förvånade? Nej, det blir inte jag nu för tiden iaf. Emma vägrar ju verkligen att uppdatera bloggen själv.

Hur som helst tänkte jag ta och berätta om helgen som har varit superbra :) I lördags var vi på grönan på firmafest. Vi åkte karuseller, käkade och åt gott, körde 5-kamp där Emma var sämsta poäng plockare och fick en medalj som det står `Looser` på. En medalj hon är väldigt stolt över ;) Efter allt skojj inne på grönan satt vi och inväntade resten av gänget för att bege oss till bussen och hem. Men helt plötsligt satt vi i en jävligt cool limousine på väg hem till Norrtälje. Bilen var såklart jävligt cool och det var lycka på hög nivå! :D

Bilder kommer senare...

Igår, alltså söndag åkte jag, Emma och Frallan till åland fram och tillbaka. Vi hade det trevligt och kvällen avslutades med popcorn framför en film som gick på femman :)

Idag är det måndag (alltså Emmas lediga dag) så vi hade tänkt lägga oss vid poolen och steka hela dagen idag. Men det verkar dessvärre inte vara någon höjdar värme ute.. Inte än iaf.. Så kanske det blir av att sätta oss på bryggan och fiska idag istället. Men självklart hoppas vi på att solen vill titta fram under dagen, så man kan få sig lite färg iaf :D Nej, Emma ligger fortfarande och sussar.. Undra när hon hade tänkt gå upp? :) Själv ska jag gå in till huset och slå på lite kaffe åt mig.. Så vi hörs när vi hörs. Ni kan ju alltid hoppas att det blir Emma själv som skriver här nästa gång!!

Puss och kram/Lellan

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0